Café Opera 28/3






Som jag tidigare har berättat så hjälpte jag och resten av Pink Sweden teamet till som värdinnor på Paulina Starborns Releasefest på Café Opera. Och som jag lovat så skulle ni få se lite bilder från eventet. Här ovan ser ni Paulina som framför sin singel "Never Gonna Let Me Go" på scen tillsammans med dansare. Jag och resten av värdinnorna med de omtalade Pink Sweden byxorna! Och självklart duktiga Pascal Roque som är designer och ägare över företaget. Var även iväg på ett möte tillsammans med Pascal idag och nu har vi mer spännande planer på G så håll utkik! Love Elin


Kommentarer
Postat av: Oscar, Chewie & Bruno

Gud va fina bilder, undra vem som tog dom ;)

2012-04-04 @ 16:37:37
URL: http://chewiebruno.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hur går det för Josefine med håroljan? Växer håret?

2012-04-07 @ 07:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0